izulogo

İZÜ Çözüm Merkezi

ÖSYM/YKS, DGS, Kurumlar Arası Yatay Geçiş, Merkezi Yerleştirme Puanı ile Yatay Geçiş, Kurum İçi-Programlar Arası Geçiş,  Çift Anadal, Yandal, Uluslararası Öğrenci, Lisansüstü Öğrenci vb. kontenjanlarına başvuracak adayların başvuru, kabul, kayıt ve ödeme süreçleri ile mevcut öğrencilerin ders kayıt, kayıt yenileme ve ödeme işlemleri süreçlerine  yardımcı olmakta, adaylara ve öğrencilere bu süreçler hakkında bilgilendirmeye yönelik hizmet verilmekte ve birime gelen diğer çağrıları cevaplandırmaktadır.

Amacı;

Kolay ulaşılabilir ve güvenilir bir yönetim anlayışı ile sonuç odaklı çalışmak, birime başvuranları İZÜ ile ilgili bütün işlerinde en kısa sürede çözüme ulaştırmak, başvuru esnasında çözülemeyen problemler için sorun ve önerileri başvuran adına takip etmek ve sonuç hakkında bilgilendirmektir.

Hedefi;

Birime başvuranları konu hakkında detaylı bilgilendirebilmek, bunların talep ve şikâyetlerini mümkün olan en kısa sürede çözüme ulaştırarak kurum tarafından sunulan hizmetlerin memnuniyet oranını arttırmaktır.

İZÜ Çözüm Merkezi ile yapılan tüm görüşmeler hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınmaktadır.

GÖREVLERİ;

  • Üniversitenin lisans, lisansüstü, İZÜTEM, İZÜSEM vb. programlarına başvurmak isteyen adaylara başvuru, kabul, kayıt işlemleri ile ücretler ve ödeme yöntemleri hakkında bilgi vermek,
  • Adayların başvuru, kayıt ve ödeme süreçlerine yardımcı olmak,
  • Adayların başvuru, kayıt ve ödeme süreçlerinde karşılaşabilecekleri sorunları ilgili kişi veya birimler ile iletişime geçerek çözüme kavuşturmak,
  • Başvuru, kayıt ve ödeme esnasında çözülemeyen problemler için sorun ve önerileri başvuran adına takip etmek ve sonuçları hakkında ilgili kişi ve birimleri bilgilendirmek,
  • Öğrencileri kayıt yenileme ve ders kayıt işlemleri süreçleri hakkında bilgilendirmek,
  • Öğrencilerin kayıt yenileme ve ders kayıt işlemleri esnasında karşılaşabilecekleri sorunları ilgili kişi ve birimler ile iletişime geçerek çözüme kavuşturmak,
  • Öğrencileri öğrenim ücreti tutarları ve ödemeleri, burs ve indirim oranları ve öğrenci bilgi sistemi hesap aktivasyonu hakkında bilgilendirmek,
  • Üniversitenin Tercih ve Tanıtım Dönemlerinde adaylara telefon, eposta ve WhatsApp üzerinden tercih danışmanlığı yapmak,
  • Çözüm Merkezine gelen tüm iç ve dış aramaları karşılayarak hızlı bir şekilde cevaplandırmak veya ilgili kişi veya birimlere yönlendirmek,
  • Üniversitemizin kurumsal eposta adresine (bilgi@izu.edu.tr) gelen tüm epostalara hızlı bir şekilde dönüş yapmak veya ilgili kişiye ve birimlere yönlendirmek,
  • Üniversitemizin kurumsal WhatsApp numarasına gelen tüm bildirimlere hızlı bir şekilde dönüş yapmak veya ilgili kişiye ve birimlere yönlendirmek,
  • Birime telefon, WhatsApp veya e posta yolu ile gelen Üniversite hakkındaki tüm talep, öneri veya şikayetleri ilgili kişi veya birimlere bildirmek.
IZU_Cozum_Merkezi_WhatsApp

444 97 98
bilgi@izu.edu.tr