HALE İLANI
T.C. İSTANBUL SABAHATTİN ZAİM ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
Çatı Üzeri Güneş Enerji Santrali (GES) Anahtar Teslimi Götürü Bedel Yapım İşi İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi İhale Yönetmeliği çerçevesinde açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası
|
:2025/01
|
1-Üniversitenin
|
a) Adresi
|
: Halkalı Mahallesi, Halkalı Caddesi, No:281, 34303Küçükçekmece/İstanbul
|
b) Telefon numarası
|
: 444 9 798
|
c) Elektronik posta adresi
|
: satinalma@izu.edu.tr
|
2-İhale konusu hizmetin
|
a) İşin Niteliği, türü ve miktarı
|
: Çatı Üzeri Güneş Enerji Santrali (GES) Anahtar Teslimi Götürü Bedel Yapım İşi
|
b) Yapılacağı yer
|
: İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Halkalı Kampüsü
|
c) Süresi
|
: Sözleşme imzasına müteakip en fazla 90 (doksan) gün içerisinde teslimat yapılacaktır.
|
3-İhalenin
|
a) Yapılacağı yer
|
: Üniversitemiz Rektörlük Binası Toplantı Salonu
|
b) Tarihi ve saati
|
: 04.04.2025 Saat :10:00
|
4- Konsorsiyum ve iş ortaklığı olarak ihaleye teklif verilemez.
5- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
6- Bu iş için istekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlilik kriterleri
7.1. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun Anahtar Teslimi Götürü Bedel Teklif Mektubu ve Anahtar Teslimi Götürü Bedel Teklif Cetveli (Teklif mektubu ekinde Teknik Şartname, İdari Şartname, Sözleşme Tasarısı’nın firma yetkilisi tarafından usulünce imzalanmış suretleri de bulunmalıdır.)
7.2. İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun Geçici Teminat Mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki nakit teminatların idarenin bu şartnamede belirtilen banka hesabına yatırıldığını gösteren makbuzlar,
7.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter tasdikli imza sirküleri,
7.4. Firma tüzel kişiliğin ortakları, yönetim kurulu üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir şekli ve içeriği bu şartname ekinde belirlenen Ortaklık Bilgileri ve Yönetimdeki Görevliler Belgesi. Bu belge, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından düzenlenecektir.
7.5. İsteklinin vekaleten ihaleye katılması halinde, vekil adına düzenlenmiş ve vekilin ihaleye katılmaya yetkili olduğunu gösteren noter onaylı vekaletname,
7.6. Vekilin imza beyannamesi (noter tasdikli),
7.7. Ticaret Odası Faaliyet Belgesi (Son 3 aya ait)
7.8. İsteklinin teklif etmiş olduğu markanın, üreticisinin Türkiye’de yerleşik yetkili servislerinin olduğunu gösteren belgeler.
7.9. İstenilen Teknik Belgeler;
7.9.1. Üretim, teslim, montaj ve devreye alma sürelerini gösteren detaylı iş programı.
7.9.2. Sistemde kullanılacak olan donanım ve teçhizata ait teknik kataloglar, Sistemde kullanılacak olan panel, invertör, taşıyıcı sistem ve kablo ile ilgili teknik özellikler, orijinal tanıtım belgeleri ve broşürler.
7.9.3. Sistemde kullanılacak tüm GES ekipmanlarına ait (güneş paneli, invertör, taşıyıcı sistem bağlantı elemanları, toplayıcı kutu, DC/AC kablo, pano, röle, izleme sistemi, trafo vb.) marka, model, miktar bilgilerini içeren detaylı malzeme listesi.
7.9.4. Güneş paneli, inverter ve konstrüksiyon tedarikçisinden “ürün satmaya yetkilidir” yazısı.
7.9.5. Teklif edilen panelin şartnamede yazan asgari kapasitedeki kurulumunu belgeleyen yazı.
7.10. İş Bitirme Belgesi: Yapım İşlerinde Benzer İş Grupları Tebliğinin 2.7. maddesine göre ihale konusu iş, bu tebliğin ekindeki Ek-1 deki bulunan hiçbir gruba dâhil olmadığı ya da edilemediği için benzer iş olarak; TEDAŞ tarafından geçici kabulü yapılmış "Fotovoltaik Güneş Panelleri" ve "İnverterlerden oluşan elektrik üretim tesislerinin yapılması" işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
7.10.1. İstekli ilk ilan tarihinden geriye doğru son 5 (beş) yıl içindeki geçici veya kesin kabul işlemleri tamamlanan ve istekli tarafından teklif edilen bedelin 2 (iki) katından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek seferde bitirmiş olduğu sözleşmelere ilişkin iş deneyimini gösterir belgeleri sunacaktır.
7.11. İsteklinin yürürlükteki mevzuata göre, ihaleye katılmasına engel teşkil etmediğini gösterir ihale ilan tarihinden sonra SGK’dan alınmış “İhalelere Katılmak İçin e-Borcu Yoktur Belgesi” veya yazısı.
7.12. İsteklinin yürürlükteki mevzuata göre, ihaleye katılmasına engel teşkil etmediğini gösterir ihale ilan tarihinden sonra İnternet Vergi Dairesi/Vergi Dairesinden alınmış “Vadesi Geçmiş Borç Durumunu Gösterir Belge” veya yazısı.
8- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
9- İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
10- İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
10.1. İhale dokümanı, Üniversite’nin adresinde İdari İşler Daire Başkanlığı, Satınalma Müdürlüğünde görülebilir. Doküman bedeli 2.000-TL (İkiBinTürkLirası) olup bu bedel Üniversite’nin KUVEYT TÜRK KATILIM BANKASI A.Ş. IBAN TR51 0020 5000 0083 3555 8000 06 SEFAKÖY 0205- 00206 hesabına isteklinin unvanı, ihale adı ve numarası belirtilerek yatırılır.
10.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
11- Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi Rektörlüğü İdari İşler Daire Başkanlığı Satınalma Müdürlüğü-Küçükçekmece-İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.