İZÜ KULÜP BAŞVURULARI
Tarihler: 23 – 27 Eylül 2024
Yeni kulüp kurmak isteyen öğrencilerimiz, belirtilen başvuru tarihleri aralığında başvuru evrakı ile Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Kültür İşleri’ne başvuru yapmaları gerekmektedir.
- Kulüp kurma başvuru evrakı elden teslim alınmaktadır.
- Başvurular İZÜ Öğrenci Kulüpleri Yürütme Kurulunca değerlendirilecek ve kesin sonuçlar başvuru sahiplerine bildirilecektir.
Öğrenci Kulüpleri Yönergesi gereğince, Kulüp başvuru hazırlıkları sürecinde dikkat edilmesi gereken hususlar:
- Faaliyet göstermek istediğiniz alanda aktif olan herhangi bir kulüp olmamalıdır ya da faaliyet alanı ile çakışmamalıdır.
- En az 10 adet kurucu üye gerekmektedir. Üyeler başka bir kulübün Yönetim Kurulu üyesi olamaz.
- Bir öğrenci yalnızca bir kulübün Yönetim Kurulu Üyesi olabilir. Üniversite’de, hazırlık dönemi hariç 8 yarıyılını doldurmuş olan öğrenciler Yönetim Kurulu’na üye olamazlar.
- Kulübünüzün faaliyet alanına, misyonuna ve vizyonuna uygun Tüzük ve Logo hazırlanması gerekmektedir.
- Hazırlanan Tüzük, İZÜ Öğrenci Kulüplerine aykırı bir madde içeremez. İZÜ Öğrenci Kulüpleri Yönergesi, Kulüp tüzüklerini kapsayıcıdır.
- Hazırlanan tüm belgeler akademik danışman tarafından onaylanmalıdır.
Kulüp olma şartlarını sağlayanların, aşağıda listelenmiş olan belgeleri hazırlayıp, gerekli kişilerce ıslak imza ile imzalandıktan sonra Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Kültür İşleri’ne elden teslim etmesi gerekmektedir.
Gerekli Belgeler:
- SKS-FR-622-Kulüp Başvuru Dilekçesi
- SKS-FR-359-Kulüp Başvuru Formu
- SKS-FR-356-Akademik Danışman Başvuru Dilekçesi
- SKS-FR-620-Kulüp Yıllık Faaliyet Planlama Formu
- Kulüp Tüzüğü
- Kulüp Logosu
- Kurucu Üyelerin Öğrenci Belgeleri (disiplin durumunu gösterir olmalı, Pdf dosyası olarak)