İZÜ Öğrenci Destek Bursu Başvuruları Başladı


Tarihler: 19 Eylül – 7 Eki, 2022

 

* Kurucu vakfımız tarafından İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi öğrencilerine destek bursu verilmektedir.

* İZÜ Öğrenci Destek Bursu 9 ay süre ile geri ödemesiz olarak aylık 450-900 TL olarak belirlenmiştir.

* Başvurular Kampüs Bilgi Sistemi üzerinden Başvuru Yönetimi/Başvuru Formları/Öğrenci Destek Bursu üzerinden alınacaktır. Burs Başvuru sistemi 19 Eylül tarihinde aktif olacaktır.

* Gerekli evraklar sisteme tek bir dosya halinde yüklenmeli, sorulan sorulara eksiksiz ve doğru yanıt verilmelidir. Eksik evraklı başvurular değerlendirilmeye alınmayacaktır.

* Uluslararası öğrencilerimizden İkamet Belgesi, Pasaport Fotokopisi ve IBAN bilgisi istenilmektedir.

*Ön elemeyi geçen öğrencilerimize bildirim yapılacak ardından burs randevu sistemine yönlendirilerek randevu işlemlerini tamamlamaları istenecektir. Mülakatlar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığımızda yüz yüze gerçekleştirilecektir.

 

-Başvuru için son tarih: 7.10.2022 Cuma günüdür.

 

-Mülakatların 10 – 21 Ekim 2022 tarihinde gerçekleştirilmesi planlanmaktadır.

 

GEREKLİ EVRAKLAR:

 

Başvuru yapan kişiye ait banka hesap IBAN bilgisi (İBAN Bilgisi eksik/yanlış olan veyahut farklı bir isme ait olan başvurular kabul edilmeyecektir. (IBAN Bilgisi TR00 0000 0000 0000 0000 0000 00 şeklinde TR ve 24 rakamdan oluşmalıdır.)

Vukuatlı nüfus kayıt örneği (Ailenin bütün bilgilerini kapsayacak şekilde olmalıdır)

Ailenin gelirini gösteren belge/ Maaş Bordrosu (Belge güncel tarihli olmalıdır)

Kira sözleşmesi (Aile kirada oturuyorsa)

Gelir vergisi beyannamesi (Serbest çalışanlar için)

Şehit veya gazi yakını ise derecesini gösteren belge

Öğrenim gören kardeş varsa öğrenci belgesi/belgeleri

Fiziksel bir engel var ise engelli/ sağlık raporu

Emekliler için SGK’dan alınmış maaş miktarını gösteren belge

Gelir beyan etmeyenler için SGK’dan anne ve baba adına SGK kaydı olmadığına dair belge

 

*Detaylı bilgi için izusks@izu.edu.tr adresine mail atabilirsiniz.